Ja tenim l'enllaç que faltava!!!

Fa pocs dies vaig rebre un correu del Fernando Villares, el noi que porta la pàgina bicicalzada i que m'havia enviat els tracks anteriors de la Conquense. Em responia a un correu que vaig enviar a molta gent demanant-los si sabien com enllaçar la ruta de Fuente Umbría, que acaba al Puerto de Cubillos, amb la que començava a la zona de l'Arroyo de Valduerguinas. Em deia que, després de molts dies de buscar el meu correu -l'havia perdut- m'enviava l'enllaç. I a més m'envia unes fotos que penjaré més amunt.
Crec que, ara sí, ja tenim tot el que necessitàvem per fer la ruta des de Gea de Albarracín fins, com a mínim, a Belmontejo, al sudoest de Cuenca capital, o sigui uns 200 kms aprox. Està bé, no?

Cubillo - Arroyo Valduerguinas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada