Contactant amb Bicicalzada (Fernando Villares)

El text anterior està tret del web de bicicalzada  :
http://www.biciglotones.com/bicicalzada/bicicalzada/trash/trash.htm



Vaig contactar amb ells demanant informació i, al cap d'unes setmanes, em va respondre Fernando Villares. Em deia que havia estat de vacances i que per això no m'havia respost abans. Es va mostrar molt il·lusionat perquè gent com nosaltres anés recorrent en bici les antigues "cañadas". Em va demanar com ens havia anat la Soriana Occidental, que ell la coneixia però només de Segòvia en avall. Li vaig dir que li enviaria informació. Em va comentar que ell de la Conquense tenia poca informació, però que l'havia recorreguda a trams i em va enviar uns tracks (arxius per ser descarregats en GPS).

Però jo no sabia què fer amb aquells arxius. Fins que un dia, remenant per internet, vaig trobar una pàgina on podies obrir-los sense necessitat de tenir el programa instal·lat. I així ho vaig fer.  El resultat a la propera entrada del blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada